خوشگل نمایی
تاريخ : برچسب:, | 12:10 | نویسنده : ramin
سلام.زياد وقت ندارم فقط مي خواستم چند تا چيز مهم بگم:
1-من زياد وقت ندارم به اين وبلاگ برسم چون امسال درسام زياده و اصولا خرخونم.از خيلي وقت پيش وبمو از نظرمحتوي رها کردم و مطلبي اضافه نکردم.
2- اين وبلاگ تابستون مي ترکونه هم از لحاظ مطلب جديدي که خودم مينويسم يا مطالبي که گير ميارم از جايي.
3-نظرايي که ميديد رو مي خونم.احتمالا جواب ميدم.اصولا اون نظرايي که فکر کنم از هر لحاظ به دردم مي خوره رو تاييد نمي کنم تا بعدا خوب روشون کار کنم.مخصوصا اون نظرايي که بعضيا در باره جنس خودشون ميگن حتي اسم و آدرس وبشون رو نگه ميدارم تا تو پستاي تابستون با بررسي بذارم توي وبم
4-و در آخر ميشه گفت تنها عاملي که باعث شد اين پستو بدم اينه که اومدم بگم:
اين وبلاگ در حال حاضر از نظر محتوي تناقض هاي زيادي داره.قرار بود ارزش کار ما عشق و هاشقي باشه.نه د..بازي يا پ..بازي.ولي متاسفانه...
يادتون باشه که ما توي يک جامعه ي اسلامي زندگي ميکنيم و...
از تابستون همه ي پستاي جديد و قديميو  بررسي ميکنم تا کامل بشن و از اين لحاظ کم نيارن.
البته اين به اين معني نيست که مطلبا محدود ميشن
مثلا فکر نکنيد روش هاي شماره گرفتن رو حذف ميکنم.نه.ولي با همين عنوان روشهايي رو مينويسم که با هر معيار وارزشي جور درمياد و کلا خيلي باحال ميشه.
خوب فعلا برم.تا قبل تابستون شايد ديگه پست ندم اما تلاش مي کنم تا باروش هاي جالبي که خودمو 3 تا درست کرديم بازديد وبلاگ رو تا روزي 1000 بازديد برسونم.البته فکر نکنم تا قبل مهر بتونم.
در هر صورت نظر بدبد چون مي خونمشايد جواب هم ميدم.فعلا باي

راستي يادم رفت بگم

از آدماي ريا کار متنفرم.شما هم متنفر باشيد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: